Imorgon! <3

Imon tänkte jag att jag skulle vara lite ledig från allt pluggande. :) Någon dag behöver man allt chilla för att sedan känna att man måste plugga. :D Imon ska Matthew Williamson kollektionen (vet inte vilka kläder som inkluderas från kollektionen) komma till varberg och då blir det en titt, in på H&M såklart och sedan blir det FACE direkt efter skolan så man hinner se någonting och kanske köpa något. Sedan blir det klippning. Jag är lite spänd på hur det kommer att bli faktiskt. :S Men jag tror det blir bra ändå som jag nog nämde innan. xD :)

Träningen idag var väl okej idag. Jag måste nog bara chilla egentligen och ta en dag i taget, istrället för att tänka på allt hela tiden. Annars blir det bara pannkaka av hela smeten. :S Jag fick också ett jättebra, och logiskt sätt av min kära vän Tamara, att jag skulle PLANERA! xD Det har jag inte tänkt på tidigare då och bara det har gjort mig lugn hela dagen. :P

TACK TAMARA <3

Det var allt för mig idag. Ha det bäst Pusshej<3



Kommentarer
Postat av: tamara :))

hahaha, ibland är jag ganska bra ;) <3

finns här för dig.

2009-05-14 @ 16:06:55
URL: http://tamarastanisavljeviic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0