Ikväll

Tjooosan! nu har jag kommit hem från skolan. Vi har nyss avslutat ett arbete i skolan. Det känns skönt! :} Nu har jag bara att lämmna in lite små saker och en uppsats kvar att göra. :D Lr.... Jo göra klart lite saker i musiken också. Så jävla sköööönt!!! <3 Men tråkigt att inte se alla på länge. :( aja det blir nog en fartfylld sommar i alla fall. :D <3 Får nu bara hoppas på att inget kan sabotera det. :D  Ursäkta att jag bara upprepar samma saker i alla mina inlägg nu men det är typ det jag hinner med jusst nu. :P Men sen när jag har tid över blir det en del inlägg tror jag. ;D Ha det bäst Pusshej <3


Några snygga bloggare som posar ;D <3

Vi spelade även fotboll och bränndboll i skolan idag och det var lite skoj för alla vet ju att 8B på Almers äger tillsammans. ;) <3    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0