Hemma!

Äntligen är jag hemma nu! :D Så mysigt :} Vi hammnade inte på en sån jätte bra plats i tävlingen men det var riktigt kul ändå! :D Eftersom att det var många som var skadade och vi hade inga reserver på något varv så gick funkade varven väldigt bra trots allt. :) Alla andra lagen tävlade ungefär med 20 gymnaster och vi hade samanlagt 7 xD och man måste vara minst 6 för att få vara med. Alla kunde ju inte heller köra varven så jag tyckte vi gjorde en bra insats. <3 SKIT BRA KÄMPAT BANANAS! 

Jag hade inte så myckt pengar med mig så jag köpte bara en tröja på Zara. Den är lång ärmad och småstickad, vit svart randig. Ungefär samma som jag har men ändå inte. xD Jag älskar den i alla fall. :) Men jag har haft ett bra "mini lov" och hoppas att ni också har haft det. :D Tur att skolan och all stress snart är över. :} Bara 3 veckor typ!!! HA det bäst Pusshej <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0