Göteborg!

Hejsan! Idag har jag varit i Göteborg! Det blev inte så mycket shopping som jag hade velat men jag hittade typ inget som jag ville ha och som jag hade råd med. "/ Jag fick panik när jag insåg att jag inte hade hittat någon examens klänning och inga skor som jag ville ha. -.- så det blev verkligen inte mycket. Men dett var faktiskt svårt att hitta saker som passade osv. Men jag får hoppads att jag finner någor snyggt här hemma i Varberg istället. :} Även om jag inte blir ensam med det men ändå. ;) Jag har också väldigt många små behov som jag vill investera men såklart så har jag inte pengar till det. xS Men jag får försöka att lösa mitt lilla problem på något sätt. ;D

Det jag köpte


Fick lite problem med min vattenfasta mascara så jag var tvungen att fixa det genom att inskaffa lite saker. xD


En svart bikiniunderdel och snart blir det en överdel till den också. :) 


T-shirt med tryck. :)


Svart klänning med volanger. (satt jätte snyggt för att vara volang klänning.)

som sagt så ar det inte så mycket men det blev lite i alla fall ;D 

ha det bäst Pusshej <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0