Ledig Fredag

Igår var det ju valborg. Dagen började med att jag kom sent till skolan för jag missade tiden och trodde att det var kl kvart över 1 vi sulle sammlas i skolan istället för kl kvart över 12. xD Så jag blev ju något sen, lite pinsamt eftersom att vi fått en sån lång sovmorgon. xD Men det löste ju sig ändå och inga blev sura.
 
När vi kollat klart på konserten som var där så åkte jag, Fanny och Jeanna ner till stan för att fixa lite saker. Jag köpte tyvärr en sak igen, det blev ett linne från H&M plus att jag fick syn på ett litet gulligt gucci-kit med en parfym och en body lotion för bara 200 kr! :O jag vet inte om jag ska köpa den men jag har egentligen inte pengar till den "/ Men jag är riktigt sugen på att köpa den. Synd att det är så mycket annat jag måste köpa också och spara till. -.- Aja och sedan åkte vi hem för att packa till grillningen. Det blev en mysig kväll på stranden med god mat. :) Efter det gick vi bort mot resten av alla 94orna och pratade en liten stund. Efter det så åkte jag, Linnea L och Fanny hem till Fanny och snckade lite och sen sov jag och Fanny på hennes altan. :)  

Annars så har jag inga planer för idag men får väl försöka komma på något kul. :) Jag har i alla fall bestäm mig för att äta glass idag. :D

Bilder från igår kommer senare. Ha det bäst Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0