Ge-kås

Förlåt för att jag inte la in ett inlägg igår men jag var väldigt trött plus att Fanny och jag kollade på Gossip Girl som föresten är skita bra!!! Igår var jag, Fanny och Hanna varit på Ge-kås. Rebeccca skulle också dit så vi träffade henne där och så knallade vi runt där i några timmar. Det blev förstås lite mer än vad jag hade tänkt mig men inte så mycket. ;D Jag köpte lite små saker och pappa hittade nyss mitt USB/adapter så jag kan lägga in bilder på saker jag spanat in och lite upplevelser om jag har kvar  bilderna. :D

Ge-kås inköp

                             
Detta var det jag köpte plus lite saker som jag åt upp. xD Jag tror inte jag har glömt något i alla fall.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0