Garderoben

Igår när jag öppnade min garderob så märkte jag att den var lite stökig och att jag borde städa den snart. jag orkar verkligen inte det, men jag tror jag måste gör det snart ändå. Men vi får se. Jag har verkligen svårt att släppa taget om saker och ting. När jag tex ser en as gammal, ful tröja så tänker jag på tiden när jag köpte den och var så glad när jag kom hem med den, sen tänker jag alltid, "den kan man säkert ha någon dag" eller "den kan alltid vara bra att ha" så sparar jag den ett tag till och sen använder jag den aldrig. Det är inte bra. Tillslut sitter man där med en garberob full med saker. Detta är inte bara om kläder. Det gäller även andra saker också. Händer detta er någon gång? I så fall hur tror  ni man kan göra för att det ska gå bättre? :) Ge mig gärna några tips. Ha det bäst Pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0