Förskylning på G

Hej nu du känner jag att min förskylning börjar bli värre. Jag känner mig inte trött i själen men min kropp känner sig lite sliten känner jag. Det är dummt eftersom att jag ska tävla nästa vecka. :S Jag måste bli frisk nu! :O Aja men idag så blir det ändå bara en plugg dag så jag tar det ju lungt. Igår blev garderoben hyfsad rensad från sån som jag inte använder men det mesta är ändå kvar. xD Men nu kan jag inte blogga mera fäör nu måste jag skriva som en galning i en bok som sak lämmnas in i morgon. Jag fixade också naglarna innan idag och resultatet blev förvånansvärt bra tycker jag. Det brukar bara bli luftbubblor överallt så det blir oftast inte så snyggt men nu läste jag på förpackningen och då lyckades jag. ;} Men ha en riktigt skön dag idag :) ha det bäst Pusshej <3

Bider från min garderobsrensning





Mina ny fixade naglar





Min goda lunch macka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0