Förlåt

Asså ni får verkligen ursäkta mig för min tråkiga uppdatering. xD Men om ni gillar att läsa om shopping, så kika in på lördag för då sticker nämligen jag och min syster till göteborg och ska hitta skolavslutnings kläder. :D Mys ska det bli och skoj! För det känns som om det var riktigt längesedan jag var och shoppade och kollade i affärer nu, så det ska bli riktigt skönt asså! <3

Jag har också märkt att jag har visst gått upp typ 2 kilo. xD Hehe.. lite pinsamt asså. Men jag får banne mig skärpa mig när det gäller mitt ätande. Jag smockar ju i mig minst 1000 000 kalorier om dagen känns det som. xD Men jag tränar ju typ ingenting längre så då e det ju extra viktigt att jag äter lagom mycket med mat. SKÄRPNING ALICE!!!




Ha det bäst Pusshej <3

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hahahah har vi samma dricka också XD Coolt <33 Puss<3

2009-05-27 @ 21:58:35
URL: http://funnybunny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om du vill/kan så kan du ringa och så kan vi träffas :)

2009-05-28 @ 15:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0