Måndag

Vilken lååång dag! Jag orkar verkligen inte med något just nu. Det är som om jag har tappat något. Asså jag behöver något i mitt liv som gör att jag får ett sug till att göra det jag verkligen vanligtvis älskar att göra. Något sånt skulle jag hemskt vilja ha snart. Perioden har varat för länge nu :( det känns som om jag inte tycker att det är någon mening med något längre typ. :/ Det känns faktist lite trist. Jag vet att jag kanske klagar för mycket om sånt här men det känns faktiskt alltid skönt att få det ur sig. :DAnnars idag har det inte hänt något speciellt förutom att jag är klar med bildpapperna. :D JIPPEY! och att jag mår bättre eller är lite piggare i alla fall, fast jag har jätteont i halsen och är snorig. Men jag har ingen feber. Något kul som händer denna veckan är att våran klass ska ha ett skoldisco för knattarna på Fredag den 20 mars. :D Hah allt är helt kaos och hon som håller koll på allt är sjuk... Hur ska detta gå? :P Aja vi får önska oss lycka till (A) Ha det bäst Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0