Fina saker <3

Tyvärr så blev det inte så mycket pluggande p.g.a. att jag råkade glömma just den boken jag behövde, för att kunna öva på mina engelska glosor. -.- Alice i ett nötskal! Men träningen var okej. Men kanske inte den bästa, eftersom alla inte var riktigt på humör. : /  Jag har också hittat några fina saker. Plus att jag stör mig verkligen på att inga kläder har kommit ut till affärerna än av det som jag har spanat in. Plus att några av affärerna inte finns i Varberg, :( så jag får vänta hur länge som helst. -.- Jag skulle verkligen vilja ha MONKI och Zara i Varberg. Det ska också bli spännande och se hur Matthew Williamsons kollektion kommer att se ut. Det blir nog något plagg där ifrån för att jag har tjuvkikat lite och det som jag har sett är riktigt snyggt. :} Men jag får också hoppas på att jag hittar något som jag spanat in. :D

Matthew Williamson för H&M



    
Spana in väskan :} <3


Söta saker från Ginatricot



Till ett par snygga tighta jeans!<3


Fin till sommaren <3


Tänk er till bruna ben<3


sötsak! <3

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0