Onsdag

Idag har jag  varit helt borta känns det som. Både på träning och i skolan -.-' måste skärpa mig. Men jag vet inte varför men jag e sjukt skoltrött. :O jag orkar verkligen inte med skolan jusst nu. Jag har bara lust att befinna mig på stan med fylld plånbok med ett fyllt kort och massa kontanter och bara shoppa till mig en ny gaderob :D helst så skulle jag vilja va i New York! <3  Men får vänta tills finanskrisen har dämpat ner sig lite. Jag fick höra att en 33 cl LOKA kostade 70 svenska Kr! :O helt sjukt! men det var ett tag sen.



                        

Jag har faktiskt provat mitt ansikts vatten och lotion från clinique som jag fyndat häromdagen. Den var as bra :D och man kände skillnaden direkt! Jag kan rekomendera Clinique 1 2 3 steg till alla som vill ha slät hud. Eller Clinique över huvudtaget :D OBS! kan bli motsatt effekt beroende på vilken hud typ du har. 
 
Aja ursäkta att jag har varit lite tråkig idag men men... Pusshej<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0