Filmer.

Tipsa gärna om en bra film till mig om ni har någon ni vill att man bara måste ska se. Det är alltid kul att sätta på en film en trist regning tråkig dag så kom gärna med förslag. Jag har faktiskt några jag vill att ni som läser borde se! :D






1. "Twilight" är ett måste! den är så jäkla bra att det är en skam att inte se på den. (drama/thriller)






2. Om ni gillar dans filmer så är "Step up to the streets" något som jag tro ni kan gilla. Oftast brukar dansen vara roligare att se på än handlingen genom filmen. Men denna är bra på båda sätten tycker jag.




3. "What happens in Vegas" todde jag var sådär medel bra när min kompis sa att vi skulle se den för första gången. Men sen ångrade jag mig när jag hade sett en del av den. den e fett rolig eller så e det bara jag och min kompis som är lätt roade x).

Hoppas någon har lust att skicka något :) pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0