Tjoo!

Idag har jag varit med Fanny och lite Tamnara. :) Igår hade vi lite kiul för vi tältade för första gången på hela SOMMARLOVET!!! :O Katastrof att det inte blivit av tidigare och kul eftersom det var den sista och första gången nu. :P Aja det var sveeen kul iaf. xD L sa att det kanske skulle vara kul att läsa om att jag har målat naglarna och så. Och det har jag faktiskt för en gång skull. ;D x) Jag är skit kass på att göra det på mig själv och allt brukar bara kladda och klibba så jag får damp på det. Speciellt när man har målat dom svarta -.-' Då syns varenda litet misstag. höhö Men denna gången gick det iaf ganska bra med svart. :)  Jag har också varit på stan och tog en H&M tidning. Tyvärr har jag inte bild på det nu och kan inte fixa det heler för mina föräldrar sover nu, och tidningen ligger utanför deras sovrum ungefär, så jag laddar upp det imon istället. ;D Jag såg även världens sötaste Friis & Co väska! :O Nu när jag tänker på den så tror jag att den skulle sitta fint i min garderob faktiiskt. :) Srry var bara tvungen att säga det. Men LITE variation idag af eller hur?? Och jag kan nämna att jag ska till L på onsdag! Det ska bli mysigt! hoppas inte solen skiner för mycket och att det är uppehåll. <3 Ha det bäst Pusshej<3



Svart e så sjukt snyggt på naglara ;) ..*Speciellt nu till hösten*

Kommentarer
Postat av: Jeanna

jag har typ inte tagit några bilder!!!! :D<33

2009-08-18 @ 16:49:28
URL: http://jeaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0