School....HELL NO!!!!

Inte skola imon vafan!!! :O Jag blir så jävla arg på det!!! NEJ NEJ NEJ!!! Jag känner nästan för att strunta i det. :S Ok kanske inte eftersom att det är faktiskt nian jag ska börja i men ändå! :( Aja får väl försöka komma med ett posetivt humör för de andras bästa. x) Aja Jag hade det iaf bra i Stockholm. :) Det blev inte så mycket shopping men en kofta blev det. :) Imon ska jag till stan och fika med mamma, och det kan jag ju se fram emot då. jag ska också byta strumpisar och kolla efter ett grymt snyggt paljett linne på bikbok. :D Har letat som en liten blå efter ett sådant och änrligen hittat ett! Får bara se till att det passar. :}





IT BOOTS i Höst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0