Med Mig

Jag vill inte att denna stund någonsin ska ta slut. För allting är meningslöst utan dig. Jag har väntat i en evighet för att få se dig le. Jag är ingenting utan dig, jag lovar.

I mitt liv har jag gjort misstag. Jag har gjort fel, men dessa ord menar jag.

Jag vill att du ska veta, att detta inte ska få passera. Dessa ord är mitt hjärta och min själ. Jag ska ta vara på denna stund ska du veta, för jag har öppnat mitt hjärta och jag vill inte släppa taget.

Tankarna som aldrig blev sagda, kommer alltid vara ett mysterium. Några minnen försvinner. Jag vet vad jag inte hade och jag vill att det ska passera. Jag är ingenting utan dig, jag lovar.

Alla gator som jag vandrat ensam på, då jag inte har något mål, har nu nått slutet.

Jag vill att du ska veta, att detta inte ska få passera. Dessa ord är mitt hjärta och min själ. Jag ska ta vara på denna stund ska du veta, för jag har öppnat mitt hjärta och jag vill inte släppa taget.

Framför dig, faller det från himmelen, när du inte vet vad du vill se. Framför dig, faller det från himmelen, när du nu aldrig vet vad du vill se. (vad du vill se) 

Jag vill inte att denna stund någonsin ska ta slut. För allting är meningslöst utan dig.

Jag vill att du ska veta, att detta inte ska få passera. Dessa ord är mitt hjärta och min själ. Jag ska ta vara på denna stund ska du veta, för jag har öppnat mitt hjärta och jag vill inte släppa taget.



Hihi detta var min översättning på "With Me" med Sum 41. Haha den e lite cp men jag får hoppas att den funkar ändå. ;) Ska snart duscha och planera mina läxor lite nu. Ha det bäst Pusshehej<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0