Göteborg!

Hejsan! Idag har jag varit i Göteborg och träffat L! :D det var fett myys och det blev lite shopping. Hon guidade mig runt lite här och var, och nu känner jag att jag har, iaf lite mer koll på staden än innan. Hon visade mig ett jätte gulligt litet matställe som jag inte kände till innnan och där satt vi och åt. Sedan gick vi till näckrosdammen och satte oss på en bänk och snackde lite, trevligt, trevligt. :) Jag orkar inte skriva mer nu plus att det tar sån tid att ladda upp bild så det får ni en annan dag kanske. ;) Tack för en jättemysig dag L! PUSS<3


Ha det bäst Pusshej<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var jätte mysigt :)

2009-08-20 @ 20:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0