Försenat...

Hej hopp! Idag blir det lite om vad jag gjorde igår och idag. :D haha tråkig som jag är... Aja, jag hade ju bestämt mig för att baka lite cupcakes till farmor, och det gick väl ok, men det kunde blivit bättre om man säger så. xD Men sen ringer pappa och säger att jga inte kunde komma för hon var verkligen jättetrött och bad om ursäkt för det, så det blev av idag..eller.. ja.. Igår då eftersom klockan är 00.48 nu. men iaf så skulle jag ju cykla till henne "idag" med 4 smältna cupcakes i en liten låda som gled runt när jag cyklade. xD Så när jag kom fram så var det typ mos av dom men hon blev glad ändå. ;) hihi ja kul at veta va? ;D<33 


hehe min kakbaks outfit xD


såhär blev dom :D fick slänga en för den var för kladdig "/ <3


mums! <3

Hihi hoppas ni fattade inlägget för jag märkte nyss att det var lite rörigt. xD Ha det bäst Pusshej <3


Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Haha nämen. Söta du då. Tack och puss på dig!

2009-08-07 @ 06:41:09
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: elin berndtsson (a)

åhfan, fett nice jue ;)

du tar grymt fina bilder btw ;o<3



puss <3

2009-08-14 @ 14:21:15
URL: http://elinberndtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0