Uppvisning

Hej hopp! Idag har det varit våruppvisning med gymnastiken. Det var riktigt kul. xD Alla körde verkligen jättebra tyckte jag. :D plus att jag tror jag börjar få tillbaka mitt gympasug som jag har saknat ett tag. Men Det känns som om mitt liv börjar gå till en ny nivå eller var man kan säga. :P Det känns riktigt bra. Idag har jag faktiskt inte hunnit gör mer än att vara i idrottshallen hela dagen. Men när jag kom hem så duschade jag, åt mat och fixade lite läxor, som går sådär jusst nu. :P Igår hann jag ju inte lägga in något inlägg, eftersom jag var hos Fanny. :D Jag tyckte att allt blev lyckat och det var riktigt myyys! Jag är bara lite arg jusst nu för att jag är usel på att plugga, och att hela helgen har gått för fort så jag inte hunnit med så mycket som jag ville. xD Ha det bäst Pusshej<3


(Bild från RM i örebro)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0