Torsdag

Hej! Idag har jag som vanligt varit väldigt trött. Dagen började med musik, och jag, Fanny och Linn kom till slut på en låt. :D och gissa vad den heter...... "Bananskal!" xD hahaha BÄSTA LÅTEN FFS! Jag tycket i alla fall att den är bra ^^, Sen efter musiken hade vi textilslöjd. Jag har faktiskt kommit ganska långt på min tröja och hoppas på att jag blir klar nästa gång. Jag kan säga att det var mer en lärotröja xD För tyget var inte det bästa, eftersom att det var väldigt tjockt, och mönstret var väldigt kort och brett så det är inte världens snyggaste tröja. xD Men jag har lärt mig en hel del. :D Sen har det inte varit så mycket mer som hänt idag. Jo jag och fanny har gymmat :) Det gick kanon!

Igår hann jag tyvärr inte lägga in ett inlägg.men jag hade sån himla lust att skissa, så jag satte mig med penna och papper och började måla av det jag såg. Jag måste också rita mitt landskap. Orkar inte! -.- Men igår blev det en tulpan och ett murgröns blad tror jag det var. xD

  
Min tulpan :)


Mitt murgrönsblad xD

Ha det bäst Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0