SOOOOOOL!

Vilken härlig dag +25 grader ute! :O Idag var det en riktigt slappe dag i skolan! I slutet hade vi drakträvling på stranden och mitt lag dominerade ju! ...höhö ;) Sen blev det lite vatten krig och slutade med blöta långa svarta byxor med sand på och i. xD Snart ska jag iväg till stranden men Linnea så ska jag köpa en randig tröja. :D Senare ikväll ska jag också testa mig och se hur mycket jag kan trän. :) Jag vill verkligen träna så snart som mörjligt för jag har värsta suget efter gymnastiken och gymmet! Det var fan årsedanjag var på gymmet. xD Men men vi får se hur det blir. Imon är det också VALBORG!!! HGlömm inte det. ;) Jag kanske skriver lite mer senare idag. Kanske, kanske inte :P Ha det bäst Pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0