Slappedag <3

Hej! Idag har jag bara slappat (som jag egentligen inte borde göra) Jag borde egentligen ha gjort engelska läxan och kollat igenom matten och övat på redovisningen. Men såklart så är jag alldeles för lat för så jag har slappat hela dan istället. :) Jag har också fixat ett billigare abonemang till min mobil, Jippey! och knäskydd så det blir hård träning imon! :}
 
Jag har funderat på att göra om min blogg design. Men jag vet inte hur. :/ skriv gärna tips om ni har gågra bar ideer. :D Men jag har några små planer. Vi får se hur det blir och när det blir. :) Imon ska jag i alla fall sova över hos Fanny men Tamara, Rebecca! :D Åhh vad jag längtar! :) Det var verkligen jätte längesen alla fyra var tillsammans, så det ska bli riktigt mys! Tyvärr så har jag inget mer att skriva om idag så ha en riktigt härlig helg! Pusshej<3 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0