Slappe söndag <3

Tjoo! Idag har det varit en vanlig seg söndag. Morgonen började med Kyrkan och Predikan var om våran tro till gud... tror jag. xS Efter det så skulle jag städa men det slutade med att jag duschade, försökte komma på nya sätt att sminka mig, locka håret och snabbstäda lite, som nu är lika stökigt igen. xD Nu senare ikväll blev det en mysig promenad med Tamara ner till stranden. Det ar verkligen längesen jag och hon var ute tsm. Vi gick tbx till ett ställe där vi förförsta gången pratade ut. Det var mys. Det blev en glass och en macka där nere, och Thai mat när jag kom hem. Kvällen var väl mysig men resten av dagen var väl en vanlig söndag kan man väl säga. :) Snart blir det Göteborg för min del :D OH YEHH! Shopping! Men imon blir det plugg. Jag måste verkligen jobba på. Ha det bäst Pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0