Sista dagen på lovet!

God morgon! Idag hade jag svårt att gå upp, men det ar inte för att jag var trött. Jag gör verkligen ont i nacken när jag ska lägga mig ner och gå upp. Det är inte kul det här. :( Jag fick inte heller gå till kyrkan! :O Ja ville verkligen eftersom det var sista gudstjänsten. :( Sen skulle jag vara fri. -.- Sen kan jag inte heller träna imorgon. :( Bajs på nacken! Idag ska jag bara försöka göraklart deckaren. :D Hade tänkt att jag skulle göra något kul idag som avslutning på lovet men nej, nej då landar jag på nacken på lördags morgonen och kan inte göra annat än att sitta framför datorn hela dagen. -.-  Jag som skulle avsluta lovet med något skoj! Fanny kommer ju hem idag och jag har inte träffat henne på as länge känns det som. :( Aja nu blir det chips påsen och jag ikväll! Ha det bäst Pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0