Shopping

Tjoofräs! Igår blev det tyvärr ingen uppdatering. FY SKÄMS ALICE! men jag kom hem från Fanny igår, vid 9 så då tog jag lite blider på mina nya saker och då hann jag inte ladda upp och blogga. :( Men jag ska bli bättre på det får vi hoppas. :D Igår det en jeansjacka och en tunika från ginatrocot. :D Idag har jag fundert och jag hittade en blårandig långärmd tröja från H&M med en ficka som satt där farm på väntrst bröstet. Det tyckte jag var lite fint så jag blev så sugen på den, så jag tror jag köper den snart, och ett par mörkblåa jeans tihgts från on your mind. Men eftersom att det är så himmla underbart väder så borde jag egentligen satas på 3/4 jeans. "/ Men har man fått en ide i huvudet försvinner den aldrig. ;)


Min jeansjacka från ginatricot. <3


Den vita tunikan. <3


Min goooda frukost! :D <3<3<3

Ha en trevlig dag Pusshej <3


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du har samma tunika som Klara och jacka som mig, men dom är snygga.

Vi måste höras av någon dag om sommaren och massor av annat.

Puss

2009-04-29 @ 20:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0