Shit!

Jag måste verkligen jobba stenhårt imon. :S Jag har verkligen inte kommit långt med min deckare! :O PLUS att jag behöver plugga om den amerikanska revolutionen hjälp! :S Lovet är ju snart slut, och det är mycket som ska göras. :S Det får nog bli en plugg dag imorgon "/ triiiist! men mne... livet kan inte alltid gå sm man vill.... även om man skulle önska det.
Idag vaknade jag av att mamma sa att hon hade ringt om mitt bälte. Jag hade då varit lite slarvig och inte tittat så noga. Storleken var faktiskt svår att hitta men, den stod ändå någonstans. xD Men snälla som dom var så la dom undan storlek M och S i affären i kungsbacka så jag och mamma åkte dit. Det var lite mysigt även om vi bara var där för att hämta bältet men ändå. :) Vi hann kolla lite i några skoaffärer eftersom jag inte har några sommar eller vårskor. Jag hittade ett par as snygga sandaler som jag ville ha och hittade nyss några fina ballerina från vagabond. <3 Det blir nog någon av dom. Men vi får se. Jag kan tyvärr inte köpa allt på samma gång, för det är en del jag ska inhandla denna månaden. En odd molly blus tror jag och kanske en jacka och skorna då. "/ Vi får se vad som händer. xD

Skor från VAGABOND




Något jag kanske ska köpa från Odd Molly <3

Hoppas den går att betälla i S på FACE


Vill verkligen prova denna :} Synd att den är slut överallt. :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0