Otur

Hej! Idag har jag inte haft en bra dag. Jag känner att jag har varit väldigt trist och grå som person på senaste tiden. En usel uppdatering. Jo jag vet, förlåt. :S Men sen när jag får lov, så ska det allt bli mycket mer nya och roligare saker i bloggen... :D får jag hoppas. :P

Idag så blev min syrras gamla cykel stulen, för att jag hade lånat den, eftersom min var inne på däckbytning. Jag inte hade nycklar till låset, så jag försökte gömma den bland massa andra cykler. Men såklart är det någon som tar den ändå. Några killar från klassen såg sedan några ta en cykel, så dom visste hur dom såg ut som tagit den. Vi träffade sedan killarna som tagit cykeln, och dom berättade såklart inte vart den var. -.- Vi gav ju upp så några cyklade hem. Jag hämtade min andra cykel som jag lämmnat in, eftersom den var klar, så jag cyklade hem på den. När jag var på väg till träningen idag, så ringde elin och sa att dom cyklade runt med cykeln på stan. När hon frågade vart dom hade fått tag i cykeln, så cyklade dom iväg as snabbt. Sedan försvann dom. Och min cykel. :( Aja får hoppas stt den dyker upp någonstans. :) Ha det bäst Pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0