Måndag

Tjooo! förlåt för att jag lägger in inläggen så sent. "/ Men det blir i alla fall ett per dag minst. ;D Dagen började väldigt segt asså. Jag klädde inte på mig kläder förrän kl 2 idag. xD Sedan var det bara att försöka skriva mer på deckaren. Riktogt tråkigt! Men sen ringde Fanny och vi bestämde att vi skulle va kl 6 och plugga lite. Det blev väl mer titta i boken och se hur långt vi redan kommit. Efter det drog jag mig uppåt till henne och märkte att jag fått sms av Linn. Hon frågade om vi skulle hänga med till stranden så jag och Fanny stack dit. Det var lite segt i början men sen kvicknade några till och då blev det fotboll i sanden. Eftersom att jag är pro på bollsporter som ni kanske vet *HOST* *HOST* så kan jag ju säga att det gick gallant. ;D Sedan myste alla lite. Tillslut så kom det lite fler folk och joina oss och då var det några som skulle tända eld på gräset. Tyvärr så var jag och Fanny tvungna att sticka eftersom att vi skulle vara hemma klockan 10. Mina föräldrar jobbar så drf skulle jag vara hemma då plus att jag sticker till gbg klockan 9 i morronbitti så jag måste vara lite taggad. ;D Men detta var väl ändå en liten myys kväll. Hoppas att det blir mer av det <3 Ha det bäst Pusshej <3

Suddig bild sen innan idag xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0