LOV!

JIPPEY!!! Nu är det looooov! :D Det känns verkligen jätte skönt! :} Fanny fick sin påskpresent idag, och jag hoppas att hon blev gald. :D Jag blev i alla fall jätteglad av hennes. <3 Lovet ska jag verkligen njuta av min ledighet, för när skolan börjar blir det läxförhör på den amerikanska revolutionn och jag ska ha lämmnat in min deckare... BOORING! Plus hårdträning efter allt godis jag kommer proppa i mig. xD Idag har det varit väldigt skönt. Vädret är väl lite mysko nu, men annars helt ok. Efter skolan stcka jag, Fanny, Becca och Tamara till breareds torg och kollade in det nya som öppnat. :D Vi träffade en del folk där och några blev proffssminkade eftersom att face stockholm hade gratis sminkning. Det blev riktigt snyggt. <3 

Fannys påskpresent
 
Jag kände verkligen att det var längesedan jag pysslade sist. xD

Bilder från sminkningen

                                       

Min snygga frilla från våruppvisningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0