Lördag!

Tjoofräs alla läsare! Jag vet att uppdateringen har varit väldigt väldigt dåålig men jag har lixom inte haft tid kan man säga. "/ Idag började jag med att sälja bröd på torget med laget för att samla in pengar till en sak. Sedan så gick jag och Fanny på stan. Där köpte vi inget vad vi minns men fick spanat in en del snygga saker. Sedan på kvällen var jag och hon lite mer <3. Åhh ULTIMATE var hur skojj som helst! :D hahaha så jävla mycket dans och så mycket jag svettades. xD hahaha!!! Vill fan tillbaks... :( Ni missade något som inte var där! Men början var segt men sen kom folket igång. Synd att dom inte ahde med favorit låtarna. -.- Så ni vet så har mitt USB försvunnit så jag fick ta kort på mobil bilderna från dagen osv. ;D


Ultimate. (kort taget vid baren)

 
LIKT ELLER VAD!?!? :O <3


Jag och Fanny satt under två sånnahära underbara träd idag. <3 :}

 BTW!  ni som bor i Varberg så kommer inte Matthew Williamson kollektionen ut förrän 13/14 maj!
 :O Stor städerna fick in dom 23 april -.-

Ha det bäst Pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0