Kyrkan och Halmstad.

Hej jag vet att jag inte skriver om så roliga saker nu men asså Jag kommer på vissa grejer under dagen som jag tänker.. " Åh detta måste jag skriva om i bloggen! :D " Men sen så glömmer jag det. -.- Det blir ju till slut ganska störande så jag måste bli bättre på att skriva upp eller att komma ihåg sakerna. Jag märkte att det är ganska trist ibland att läsa om okända människors vardag om de inte tr upp något speciellt som hr hänt eller något roligt. Det är ganska kul att läsa om diskussions ämnen faktiskt och se hur andra ser på olik saker. Tyvärr är jag ingen höjdre på att skriva sådant omjag verkligen inte känner för det så det blir nog inte jätte mycket sånt här. Kanske om jag ändrar mig... ÄH vi får se hur det blir. ;D Imon blir det i alla fall skola och sedan plugg och test träning.

Lite bilder från träningen i Halmstad idag! <3



 





Ps jag måste också meddela världen att jag har haft otur idag! xD

Ha det bäst Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0