Hemma :D

Hej nu är jag hemma. Jag var ju då med Fanny och Jeanna idag. Först träffade cyklade jag och Fanny ner till kvatum för att träffa Jeanna. Där köpte vi mat. :) <3 Sen stack vi ner till fästningen och åt och tog massor av bilder. Super bra blev dom. ;) Jeanna sa att hon visse att det fanns ett varmt tak vid stranden, så vi stack dit ner sen. Vi solade en liten stund och sen var vi tvungna att dra oss hemmåt. :) En riktigt myyys dag asså! Efter maten nu ikväll så kommer Fanny över en stund. Vi ska vraa lite med hunden som våra gäster har med. :P

Förlåt att jag inte har skrivit om så mycket roliga saker än, men tipsa gärna om ideér som jag kan anväda och berätta lite vad ni gillar att läsa om. Som tex: dagens outfit, hiss eller diss o.s.v :}

Bilder från idag <3

                                                      

Fannys blogg (http://funnybunny.blogg.se/)
Jeannas blogg (http://jeaaa.blogg.se/)

He det bäst Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0