Göteborg!

Hejsan! :D Idag har jag då varit i Göteborg med mammsen! Det var jätte mysigt. Som vanligt så köpte jag inte så mycket som väntat. ( som alltid) xD Men det är faktiskt svårt att hinna med allt. "/ Men det blir lite shopping imon i stan också så det är helt okidoki.
Jag är ju då Alice i ett NÖTSKAL och tappar bort en påse med min nyinhandlade mini väska och min sjal! :'( Så jag och mamma fick ta ett annat tåg hem, och leta efter den i de senaste affärerna vi gick in i. Men såklart fanns den ju inte kvar, så jag fick köpa en ny sjal för jag hade inte råd till både sjal och väska. :( !!! Men nu har jag lärt mig att alltid ha med en väska där jag lägger små påsarna i. -.-
Sedan så grinade jag på hemvägen, men mamma fick mig på andra tankar, så jag blev lite gladare i alla fall. Sedan när jag kom hem och skulle prova allt igen, så visade det sig att mitt silvriga skärp var för litet! :O Det stod "Size: OS" på alla bälten, för att det var tre stycken i en låda. Men det första jag testade var nästan för stort, fast med en lite konstigare rosett, så jag bytte till en bättre, där det stod "size: OS" Men nej, nej. DÅ var det för litet! som jag märker när jag kommer hem. Typiskt ... -.-

 
Blå stickad tröja från MONKI.


Silvrigt rosett bälte från Raglady by TARA. ( finns säkert i en F&C affär också.)


Vit T-shirt från weekday.

         
Gummistövlar från Wasséns, riktigt fynd! Kostade egentligen 700 kr men det var rea så det blev bara 210 kr. :D


Sjal från MONKI.


Vit tunika med knappar fram, från ZARA. 


Blått bälte från MONKI.


HELA KÖRET! xD

Ha det bäst Pusshej <3

Kommentarer
Postat av: jeanna

Snygga kläder! var i göteborg idag och tänkte också köpa den vita T-shirten från Weekday, men orkade inte ;)<3

2009-04-15 @ 18:07:37
URL: http://jeaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

VEt inte riktigt vad jag tyckte om gummistövlarna :S sorry men resten var fint // Fanny

2009-04-17 @ 14:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0