Glad Påsk!

Hej! Idag var jag med Jeanna på stan. Riktigt härligt eftersom att jag var på ett sådant gott humör! Solen sken och det var nästan 20 grader varmt i solen! Så jäkla skönt. :} Vi får oppas att det fina vädret inte försvinner. ;D På stan hittade jag så himla mycket snygga kläder. Jag köpte inte så mycket eftersom att jag ska iväg och shoppa någonstans (förmodligen i Gbg) på tisdag så jag väntade lite. Men lite shopping blev det ändå. Det blev et halsband från Tiamo och Ett par brillor från Gina. När jag kom hem från stan, så möttes jag av Elsa. :D hon är för sööt asså. <3 Vi myste lite i soffan och sedan blev det lite bloggande och påskägg och mat. Jag har fått två stycken påskägg idag :D och ett kuvertt från Våra snälla gäster Peter och Cecillia. Sen ska jag dra till Jeanna. :D

Sjukt fina kläder från Face
                                                     
Linne från Filippa K. Sjukt snygg och skön. Måste ha! <3 :}               


Underbar tunika från Oddmolly. <3 Vill ha! <3<3<3

En trött Elsa  
                 

Mina Fynd från stan
                  
Solglasögon från Ginatricot.                     Halsband från Scorett.

Påskpresenter

Nu är jag rik :D Tack så mycket allihoppa :D<3

Ha det bäst pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0