Ännu mer shopping -.-

Idag var jag en stund med Linnea på stan. Det var myys. :) <3 Inte bra för plånboken men bra för själen. :} Man blir så glad av att shoppa, i alla fall jag. ^^, Idag  blev det en väska från ginatricot och en långärmd randig tröja från H&M. Inga stora saker men ändå det där lilla, för att liva upp dagen. För Linneas del blev det ett par trosor och en svart tubtopp. :D I morgon blir det inte skola förrän klockan 1 Jippey!!! när vi är där blir det bara konsert och sedan stan igen. xD ;) Senare på kvällen blir det grillning med några på stranden. Det ska bli super kuul! Kanske premiär bad eller vad tycker ni? ;) Hoppas ni får en trevlig valborg. Nu ska jag duscha och äta glass med färska jordgubbar.

Tröja från H&M
    

Väska från ginatricot

Riktigt fynd! endast 49 kr <3

Ha det bäst Pusshej <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har den tröjan :P :)

2009-04-30 @ 08:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0