Hur shoppingsugen får man va egentligen? :S

USCH! det är farligt mycket grejer jag vill ha!! Ni anar inte hur shopping sugen jag är just nu! Det riktigt kliar i fingrarna efter nya grejer. Speciellt kläder, tänk er att få känna på de härliga kassarna och känslan av att få hålla den där nya fina tröjan som sitter så snyggt på. ÅHH blir galen!!! :O Just nu vill jag verkligen ha detta...

- svart längre kavaj
- chinos/ alternativa byxor
- vit tunnstickad kofta
- bandue BH
- storstickad kofta
- svart billig långklänning kanske
- vita slitna shorts
- ljust läppstift
- chanel puder
- eyeliner
- sminkborstar
- sandaler
- rayban aviator
- longchamp le pliage
- skjorta
- svarta pumps
- svarta stövletter

Självklart fattar jag att det mesta här kommer jag inte att  kunna införskffa mig på sturt, eftersom jag är lite halvt pank. Kan ifs hoppas på att vinna på lotto eller plötsligt få ett sommarjobb. x) Dock är ju detta verkligen inte den ultimata listan men resten vill ni nog inte se xP<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0