Award

Den som får denna award ska:

 

  1. Kopiera awarden till sin blogg
  2. Länka till personen som gett dig awarden (Rebecca)
  3. Berätta sju intressanta fakta om sig själv!
  4. Välja ut sju andra bloggar du vill ge awarden till
  5. Länka till deras bloggar och berätta att de har en award att hämta!

    1. Hmm.. jag har ett andranamn jag hatar typ.
    2. Jag älskar att sitta uppe länge framför datorn och leta inspiration till allt och inget. 
    3. Jag har inte alltid brytt mig om hur jag klär mig.
    4. Jag har väldigt svårt med att leva i nuet.
    5. Jag har väldigt dåligt självförtroende.
    6. Jag får lätt ångerst och skuldkännslor.
    7. Jag älskar jordgubbar
    Dem jag ger awarden till är....

    Allla som vill ha den!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0