Hmm...

Innan idag testade jag många klänningar från Ginatrocot. Jag hann inte med alla som jag skulle velat testa, eftersom att jag inte hade så lång tid på mig, men det var klänningarna jag visade innan i bloggen. :) <3 Det jag gillade med de flesta var att dom var lagom långa.

 
denna skulle jag vilja ha till komfan :( men jag har redan en snygg som tur är. ;)


Lite för "vuxen" stil för min smak, men man såg väldigt smal ut i den. :) Tyvärr var den också i ett väldigt jobbigt material, håret blev helt elektriskt och klänningen blev typ "fast klistrad" på kroppen tillslut så detta var ingen favorit.


Denna klänningen gillade jag, förutom att den var lite stor. "/


Denna klänningen var min favorit, tråkigt nog tyckte andra det också så den fanns inte kvar i min strl. :(

 
Denna trodde jag skulle sitta snyggt, men det gjorde den verkligen inte! :S


Detta blev den vinnande klänningen. :D Den var otroligt skön, kort och bra och lite annorlunda. Dock är den väldigt uringad men kan man köpa den ändå? :S Jag ska ändå till stan på måndag med mamma en liten stund så då ska jag leta igenom hela stan efter klänningar och skor och fynda! :D höhö vi får väl se hur mycket det är som stämmer av det jag nyss skrev. xD

Kommentarer
Postat av: Fanny ;P

påminner om en matta xD Sorry :P Annars var den la snygg :S

2009-06-20 @ 00:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0