Muhahah!

Igår var det som sagt min födelsedag och det firade jag, Fanny och rebecca med att införa vårt traditionella pepparkakshus bak! :D Sjukt mysigt och kul hade vi xD. Och jag kom tvåa i vår lustiga matlek ! hahah xD Tyvärr har jag inte så mycket bilder från igår, men några få. Vi bytte även julklappar och jag fick ett par as snygga skor, ett rött läppstift och ett par fin fina pärlörhängen av dom små sötnosarna! :'} <3 Tack för en underbar födelsedag! <33 Pussar!<33

Tyvärr orkar jag inte rabbla upp det jag fick.. sorry ;)<3












Kommentarer
Postat av: Lisa

Grttis, Grattis :) Hoppas du fick mitt grattis-SMS annars så säjer jag grattis här :) <3

2009-12-13 @ 10:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0