Bilder från sista dagen i skolan 2009


Linnea och Julia var visst lite för upptagna med stativen .. <3

Alla var gladapå gerepet! :D

Börjat sjunga!

Andra konserten och heöa klungan på scen! :] Happy moment!

Här har ni fröken solstråle! :D







Jennifer var glad :D <3

Hahahahahah xD jag bjuder på den bilden ;)

SÖTEN :'} <3

Sheat vad nervös jag var när jag skulle spela gitarr. Jag tabbade mig först 2 gånger i början på första "konserten" för dom små, men andra när jag hade Filip som stöd och som spelade med mig gick det bra! :D  tack Filip <3 och nu e jag jätte orolig för min kamera för den har slått i marken 2 gånger och den får typ lite suddiga bilder :S eller så det bara jag som inbillar mig. Plus att den har en lite spricka som jag stör mig på. Ni tycler säkert jag e klatig osv och oförsiktig med min kamera.. (vilket jag var när det slog i marken fösta gången för jag lämmnade den på ett bord då alla dansade in i bordet så att kameran föll ner) men andra gången kunde jag inte hjälpa det. Jag vette fan vad som hände men jag kunde inte se något och fick lock i öronen samtidigt som huvudet snurrade och mina armar blev helt svaga och började darra då jag tappade greppet om kameran och blev helt lost i huvudet. Läskigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0