Nikon kurs!

Tjoo alla blogg läsare! :) Idag har jag varit på en nikon kurs i göteborg. Det var väldigt intressant till en början men den sista kvarten blev det lite mycket när gubben började prata om ett medföljande fotoprogram som man inte orkar installera när man har picasa 3. x) Så då kopplade jag bort mig själv och började kladda i anteckningsblocket istället! :D Sen åkte jag och mami till kungsbacka. Först till freeport och sedan till kungsmässan. Om ni vill köpa något från Filippa K och känner att det är lite för dyrt så kan jag rekomendera er till att vänta ett tag. För att alla gamla kollektioner kommer till freeport sen :O kanske inte allt men det mesta. :) Jag hittade nämligen mitt favorit aprikos linne där plus att det fanns i 3 färger till! Som tur var det för samma rea pris som jag fick mitt för så det gjorde inget. Men eftersom jag varit så nöjd med det så kunde jag inte motså från att testa det i grått och sedan följde det med hem. :) Det blev också lite hårprodukter därifrån och mamma fick köpt sig ett par skor! :)

Sedan bar det av till kungsmässan där jag kikade in på melrose company och hittade en del snyggt. en väldigt trevlig affär asså. Sen kikade jag in e det vanliga affärerna och hittade lise sandahl sjalen som är så snygg från raglady! Dock har ju rätt många den men det spelar ingen roll känner jag den är nästan för fin för att inte köpas. Hmm behöver ett snack med ngra. Köpte en basskugga också! Ha det bäst Pusshej<3

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0