LBS?

Innan idag var jag och Fanny på öppethus på LBS. (ljud och bild skolan) -Det verkade rätt nysigt och så, men känner inte att det riktigt är rätt ställe för mig. inte 100% liksom. Kanske 60%? Men det blir nog mitt tredje/fjärde val i alla fall med inriktining foto och event. :) Börjar ocksåbli riktigt orolig för min stackars kamera! :S efter att ha slarvat med den, så e det kanske bara jag som inbillar mig, men den börjar ta ganska oskarpa bilder känner jag. Jag är jätterädd att det är något fel med den så jag och mamma ska ner på stan på fredag och kolla upp det och kanske fixa lite andra ärenden. 

På lördag så ska jag och min klass inviga brearedshallen genom att skämma ut oss! hahah xD Vi ska dansa en linedance koreograferad av vår lärare Thomas! xD Fett kul ska det bli! :D hihi. Ha det bäst Pusshej<3

             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0