Hicka ...

Sitter nu här och har hicka x) hehe och är jättesugen på att jobba! Asså typ som stylist, moderedaktör, inköpare eller något annat roligt yrke där man får knalla runt i en storstad och arbeta med kläder på något sätt. :D Snacka om roligt! Då man alltid är sysselsatt och har kul och ändå gör nytta på samma gång. :} hihi. Nu kom  jag på att jag måste fundera ut andraval osv om jag inte kommer in på min drömlinje .. Hmm e ganska säker på vad jag vill men får ändå tänka efter en extra gång.

Annars idag var skolan lång och trög som vanligt och sedan var jag med Fanny och gjorde egentligen inte så mycket. Vi ringde abf och bokade dansen. :} Sen duschade jag och hammnade här. :) Är också riktigt sugen på att sy och fixa och träna! :S Måste skaffa gymkort snart! Ha det bäst Pusshej<3   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0