Hallå igen! :D

Igår glömde jag att berätta att jag och min familj var hos Fanny och åt middag med hennes föräldrar. Det var jättemysigt! och idag har jag installerat lite olika program på datorn så nu har jag alllt jag bbehöver för tillfälligt GREAT! Jag har också varit på stan med mamma och fixat joggingskor, mjukis shorts, ljust nagellack (och så småningom ett vitt)  plus en tröja jag är lite osäker på... Hmm jag tror jag byter ut den och mot en jättesöt oversize tröja jag såg på H&M innan idag. Ville också ha ett par vita spets stumpisar men hittade inga... aja får dra ner lite snabbt imon efterskolan innan dansen tror jag. :) Nu ska jag sy och städa mitt rum. ha det bäst Pusshej<3






Hehe passade på att inviga webkameran ^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0