Tillbaka!

Hej igen! nu var det längesedan! :) Tyvärr glömde jag berätta att jag varit i malmö och köpenhamn i tre dar med familjen. :) Det var lite skönt att komma ifrån stan ett tag och där snöade det inte lika mycket som det gjort här hemma! Sheat vad mycket snö asså! den måste för fasen bort snart jag orkar inte mer. Jag vill ha vååår! :D aja det blev inte mycket shopping men jag fann mina mörka tighta blåjeans som jag letat efter som en tok! hihi och en tunn ljusgrå pösig skjorta som var lite fin tyckte jag. och nu är det stopp med skjort shopping på ett tag käönner jag. Nu får det bli lite mer kul plagg! :D Jag har låst mig lite känner jag nu.. men det beror nog på att man blir så bergänsad med snön. :/

Aja jag kollade på sonia rykiel kollektionen och såg en stor kö utanför hm igår i malmö! lite ballt tyckte jag ^^ men sen när man kom till köpenhamn så var det mesta kvar förutom den stora svart vit randiga tröjan. Jag blev allt sugen på att köpa ngt när man såg vilka fina påsar man fick om man köpte ngt men jag hittade dock inget som föll mig i smaken riktig. Men men får vänta till nästa gäst kollektion släpps.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0