Hemma igen!

Sådär har varit hemma nu ett tag och chillat. :) Det var lite kul hos kusinerna eftersom jag fick spealt billjard för första gången i mitt liv och jag ägde såklart..höhö. Vi spelade även bowling och bordtennis, riktigt kul asså. ;) Jag har också suttit timmar och kollat i ELLE och jag kan tipsa er om att köpa den för shaet vad inspirationsrik den är! Plus trendbibeln på köpet! :D ÄNNU BÄTTRE! har hittat en del kul saker som kliar i fingrarna av att få köpa, dock är jag för feg för att bära upp det så tyvärr.. Det är sy mycket grejor så jag kan inte lova er att visa upp specifikt dom grejer jag kollat på men ni har ju tusentals andra modebloggar som orkar så det e bara att klicka in! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0