Hahahah xD

Jag kollade nyss runt bland gamla bilder sen i sommras, och hittade en där jag skulle få se Brad Pitt utanför Odeon, och självklart tänkte jag " Omeh ofta dom kommer" och sedan kom mer folk osv och då tänkte jag om, och bah "Hmm kansek är det ngt på G här ändå" och då sa mamma och alla i familjen att det var premiär osv så jag försökte hitta en plats så jag kunde se kändisarna på rödamattan :P Men sen kom ännu en tanke upp i huvudet på mig " Detta kan ju ta flera timmar innan de kommer.. Hmmm Jag går nog på toa" Då hittade Min syster en "underjordisk" toalett, alltså en sådan som låg under marken, och då traskade jag ner där. När jag satt där inne hörde jag massa röster uppifrån osv. När jag kom upp sa pappa att alla kändisar nyss gick in. och jag bah " VAAA!?!?!?! skojar du?" och det gjorde han inte sedan sa en brittisk tjej att " Yes Brad Pitt was overthere" och då blev jag så jävla sur och tänkte sedan vilken jävla fail jag nyss gjort! xD Hahah mer misslyckt kunde et ju inte knappast bli!!! xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0