Våffeldagen!<3

Hej allihoppa! Glömm inte av att det är våffeldagen idag. Så ät våfflor! :D Idag har det nog faktiskt varit den längsta dagen på länge! :O Jag sommnar ju typ på lektionerna nu för tiden. xD När typ första lektionen var slut så trodde jag det var lunch. Sedan har det inte hänt så mycket annat. :P Senare idag så ska jag träna och göra klart lite små läxor. Det ska bli skönt att få det klart. :} Jag har också kollat in lite saker från olika kollektioner och det som ska bli populärt i vår blir...

* Pannband ni vet. * Jeansjackan. * Gladiators. * Maxiklänningar. * Slitna jeans. * Fransar. * Blommigt. 

Jag vet inte om jag ska köpa en Jeansnjacka eller slitna jeans. : / svårt val asså. Får fundera lite. Ha det bäst Pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0