Tisdag

Hej! :D Idag har det varit en lååång dag känns det som. -.- Som vanligt så känner jag just nu att jag inte orkar me någonting. : / Det är ju lite trist. Jag började min dag med att vara i skolan. Sen när jag kom hem satte jag mig framför TV:n och kollade på "My super sweat 16" och "The Hills" Och fixade mina naglar. :D Det blev inte så jätte lyckat, men jag orkar inte ta bort allt eftersom det tog en sån himmlans lång tid. xD Sen så skrev jag av lite bild papper, eftersom vi ska ha prov, med anteckningar snart. Det är sjukt mycket irriterande text som man inte får kopiera. :O Vår bildlärare Henry sa att vi bara fick kopiera hans anteckningar om vi skrev dom för hand. -.-  Jobbigt asså.

Men jag har faktiskt hitta lite fina saker från ginatricot, Monki och Scorett. Monki jackan var en som jag skrivit om innan... Ps.  Datorn funkar nu! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0