Måndag

Hej! Igår var det sjukt kul på Linns fest xD Tack för kvällen! <3 Tyvärr så har jag inga bilder från festen men om jag får tag i några så får jag väl lägga upp några ;D Annars idag har det bara varit att plugga -.- så jobbigt och kommit hem från Fanny <3. Det har inte vart så mycket speciellt idag och kommer nog inte hända så mycket mer än att plugga och gå ut en liten sväng med Jennifer och duscha. :)  Men jag har bara vart tvungen att kolla igenom mer skor och väskor idag igen xD Jag lovar att jag ska ladda upp filmerna från gymnastik tävlingen så snart som möjligt.

Här är då lite smått och gott :D<3<3<3

ÄLSKAR ROSETT SKOR!

   

VÄSKOR FRÅN JIMMY CHOO



ACCESSOARER FRÅN CHLOE



MARC JACOBS



SONIA RYKIEL

  






Sakerna hittade jag på www.brandos.se www.Jimmychoo.com www.soniarykiel.com www.marcjacobs.com
www.chloe.com

Ha en bra dag allihopa pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0